תיקים לכנסים

לקראת כנס המארגנים מוצאים את עצמם טרודים עד למעלה ראש באינספור מטלות. הם מתכננים את האירוע וחושבים על כל הפרטים – הקטנים והגדולים. זה אכן עסק רציני ומורכב מאוד. ומה באשר לשי שכל משתתף ייקח אתו הביתה? מה יקבלו בסיום האירוע או במהלכו? האם חשבתם להעניק תיקים לכנסים? אולי עטים עם לוגו? יש כיום מבחר רחב של מוצרים ואפשרויות שיוכלו להתאים לאירוע שלכם. בואו וקראו כיצד בוחרים את המוצר המתאים לכנס שאם עורכים.

בחירת מוצר מוצלח למשתתפי הכנס

שלב ראשון – על המשתתפים

כדי להצליח למצוא רעיון מוצלח שיקלע לרצונם ולטעמם של האורחים שלכם חשוב מאוד לחשוב עליהם ולנסות לשער מהו המוצר שיוכל לשמח אותם. האם תיק מודפס יוכל להתאים? אולי חולצה מודפסת או עט חרוט? חשוב מאוד לשים את המקבל במרכז כדי להצליח לקלוע לטעמו ולצרכיו. זו הדרך לבחירת המוצר המתאים לו.

שלב שני – על התקציב

כעת עליכם להיות קונקרטיים ולחשוב על התקציב עומד לרשותכם עבור רכישת המוצר. מהו הסכום שעומד לרשותכם? האם יש אפשרות להגדיל את התקציב כדי לרכוש מתנה מוצלחת יותר? זכרו שכאשר בוחרים מוצר חשוב לתת את הדעת גם לעלות של הדפסות סובלימציה. כיוון שההדפסה מייקרת את העלויות שלכם.

שלב שלישי – האיכות של מוצר

בימינו השוק מוצף בכמות ענקית של מוצרים באיכות ירודה מאוד. אלו עשויים להיות תיקים חד פעמיים או עטים שמתפרקים במהלך השימוש הראשון או השני. חשוב מאוד לבחון את האיכות של המוצר ולוודא כי הוא עשוי להחזיק מעמד למשך תקופת שימוש סבירה. אמנם מתנות כאלו לא אמורות להיות יקרות מאוד והאיכות מושפעת מהמחיר. אבל יחד עם זאת קיים הבדל בין מוצר באיכות סבירה למוצר שאינו ראוי לשימוש בכלל.

שלב רביעי – המראה של המוצר

כאשר מזמינים עטים, תיקים או כל מוצר אחר גם לעניין המראה של המוצר יש משמעות רבה. מכיוון שמוצר בעל מראה יפה ועכשווי מוצא חן בעיני המקבלים. ואילו מוצר שהמראה שלו מיושן, לא נאה וחסר צבע לא יתקבל בשמחה ולכן גם לא יבוא לידי שימוש בהמשך.

שלב חמישי – כיתוב מוצלח

ככלות הכול המטרה היא להעניק פריט שיהיה שימושי. ולכן צריך לחשוב על כיתוב מוצלח. אתם לא מתכוונים לתת מתנה שתהיה מונחת בארון, נכון? לכן צריך לחשוב על כיתוב שהמקבלים יהיו גאים להציג אותו בפני הסובבים אותם.

לקריאה נוספת:

מוצרי פרסום ושיווק

מתנות לקידום מכירות

מוצרי פרסום וקד"מ

מוצרים לכנסים

מתנות לעובדים לחג

סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות