מתנות לעובדים לחג

המודעות לתחושות של העובדים במקום העבודה הולך ועולה בשנים האחרונות. עוד ועוד מעסיקים מסיקים את המקנה הברורה שעובד מרוצה ושבע רצון מניב עבודה טובה פי כמה מעובד ממורמר שמרגיש מנוצל… זו הסיבה לכך שמעסיקים רבים בוחרים לבצע פעולות שונות שיוכלו לשפר את ההרגשה של העובדים ולהפוך אותם לחלק בלתי נפרד מהחברה. זה ההסבר לכך שמנהלים משקיעים משאבים רבים בנופשים, ימי גיבוש ועוד. גם מתנות לעובדים לחג נועדו עבור מטרה זו בדיוק. ואכן התחום משגשג ומעסיקים מוציאים סכומי כסף גדולים עבור מטרה זו. מתברר כי זו הוצאה כדאית ומשתלמת שמחזירה את עצמה בגדול. כי על אווירה טובה בעסק או במשרד שווה למעביד לשלם הרבה כסף. מי שמרוויח מכך זה בסופו של דבר הוא בעצמו.

אילו מתנות מתאים לתת לעובדים?

כאשר מעסיק מחפש להעניק מתנה לעובדים הוא עלול למצוא את עצמו נבוך ומבולבל. איזו מתנה מתאים לתת? מהו השי שיוכל להתאים לכלל העובדים? איזו מתנה יכולה להתאים לרווק, בעל משפחה צעירה ואדם מבוגר? אמנם יש מעסיקים שיעניקו תווי קניה או מוצר מסוים ועמו גם אפשרות החלפה. אבל יש מתנות מוצלחות שעשויות להתאים לכל עובד באשר הוא.

לדוגמה, אם אתם מעוניינים לתת מתנות לעובדים לראש השנה נסו לחשוב על העיתוי ולמצוא רעיון מוצלח שמתאים לו. זה יכול להיות יומן מעוצב עם כיתוב של החברה, מתאים מאוד לתת גם מתנה שכוללת בתוכה צנצנת דבש ואיחולים לשנה מבורכת ומתוקה. בקבוק יין ושוקולדים משדרגים מאוד ערכות שי שכאלו ומתקבלות בשמחה בקרב העובדים.

מתנה לפסח לעובדים יכולה אף היא להיות מותאמת לעיתוי. לפסח מתאים לשלב אגוזים ושוקולדים, כלי שימושי לבית ומוצרים נוספים שיתנו לעובד הרגשה שחשבתם עליו וחיפשתם לשמח אותו עם שי מוצלח ושימושי.

התוצאה – עובד מודה ומרוצה

שימו לב שמתנה לא חייבת להיות בכל פעם פריט יקר מאוד. ניתן במחיר לא מאוד משמעותי לשמח את העובדים ולתת להם מתנה סמלית שיש בה הרבה הערכה ותשומת לב שמחממת את הלב. לאחר שתעניקו את המתנה הזו תגלו כי אכן היא ממלאה את המטרה שלה. העובדים שלכם מרגישים שאתם חושבים עליהם ונותנים להם גם מה שאתם לא חייבים לתת. האווירה במקום העבודה תהיה טובה יותר וכל עובד יחוש מוערך ורצוי!

סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות