מוצרים לכנסים

אחד החלקים החשובים בכל כנס ואירוע הוא השי שהמשתתפים לוקחים אתם הביתה. מעבר לפריט אותו הם מקבלים יש במוצר הזה גם משמעות עמוקה יותר. הוא מבטא את המסרים והמסקנות שכלל הנוכחים באירוע לוקחים עמם הלאה. כי האירוע לא הסתיים ונשכח מלב, אלא מלווה כל אחד מהנוכחים להמשך הדרך באשר הוא הולך. ואכן במרבית הכנסים הנערכים על ידי מוסדות, ארגונים וחברות משקיעים מחשבה ומשאבים רבים בבחירת מוצרים לכנסים, כי מוצר כזה משדרג את הכנס ומייעל את המטרות שלו. כל משתתף מקבל במהלך הכנס או בסיומו מתנה שימושית ועליה כיתוב או הדפסה. המוצר הזה משמח מאוד ומשמש את המקבלים בתקופה שלאחר הכנס.

מה מועילים מוצרים ממותגים לכנס?

  • אווירה – בכל כנס משקיעים הרבה ביצירת האווירה. חשוב לעורכי הכנס שכל אחד מהנוכחים יתחבר למקום ולאווירה ויחוש שהוא חלק מהמקום והאירוע. יש מכלול פרטים שיוצרים את האווירה. עיצוב האולם, האוכל שמוגש, התזמורת והתכנית. אחד מהחלקים המשפיעים הוא מוצר ממותג.
  • חיבור – כל קבוצה מורכבת ממספר בודדים. גם הכנס שלכם מאגד בתוכו מספר רב של משתתפים. כאשר מעניקים לכולם מוצר זהה זה יוצר חיבור ותחושה של קבוצה מלוכדת. זו בהחלט סיבה להעניק מוצר מודפס או עטים ממותגים.
  • שימוש – במהלך כנס לעיתים נדרש לשתף את הקהל ולעשות שימוש בפריט מסוים. זה יכול להיות פולדר מודפס או מחברת מיוחדת, כלי כתיבה או כל פריט אחר שאתם מעוניינים שכל אחד מהמשתתפים בכנס יחזיק כזה ברשותו. כך משלבים את המתנה אותה מעוניינים להעניק עם פריט שימושי שמועיל לתכנית של הכנס שלכם.
  • מסקנות – כפי שכתבנו לעיל כאשר משתתף לוקח עמו פריט הביתה הוא נשאר מחובר לנושאים שלובנו בכנס, ולא טורק את הדלת ושוכח מכל מה שדובר. זו מזכרת שמלווה אותו הלאה ומזכירה לו את הנושאים שדוברו ואת החוויה שהוא חווה במהלך הכנס.
  • הנאה – אם אתם רוצים להעניק מתנה שימושית ומהנה ואתם חושבים על המשתתפים ועל התחביבים שלהם תוכלו לבחור להעניק מוצרי קיץ. זה יכול להיות כדור ים או מזרן מתנפח. כובע שמש מודפס או כלי חול. אלו מתנות מודפסות שמשמחות במיוחד בהיותן טומנות בחובן הנאות ומעלות אסוציאציה של ים, מים והמון הנאה.

מוצר מתאים לכנס שלכם!

לקראת כנס? התארגנו עם מוצר מתאים והעניקו אותו במתנה לכלל המשתתפים – זה חשוב ומשדרג!

לקריאה נוספת:

מוצרי פרסום ושיווק

מתנות לקידום מכירות

מוצרי פרסום וקד"מ

תיקים לכנסים

מתנות לעובדים לחג

סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות