מוצרי פרסום ושיווק

מוצרי פרסום ושיווק – להיות בעל עסק בעידן הנוכחי זה אתגר של ממש. וזאת בגלל העובדה שקיימת תחרות עזה כמעט בכל התחומים. וזה אומר שבעל עסק שרוצה להצליח ולא רק לשרוד חייב להשקיע מחשבה רבה ולתור אחר רעיונות יצירתיים שיעזרו לו לשווק ולהביא את הלקוחות אליו. את הפרסום השגרתי כולנו מכירים ומרביתנו כבר הפנמנו שלא תמיד זו הדרך הנכונה והחכמה. כי אם משקיעים כסף בפרסום הוא חייב להחזיר את עצמו על ידי לקוחות שנענים לפרסום שלכם. המציאות מוכיחה שלא תמיד זה קורה. מסיבה זו בעלי עסקים רבים בוחרים לפעול בצורות חדשניות וחכמות הרבה יותר.

מוצרי פרסום לקידום העסק

אחת הדרכים הפופולאריות שמשמשות בעלי עסקים רבים היא שימוש במוצרי פרסום וקידום מכירות. מדובר על מוצרים מסוגים שונים שבעצם נועדו לספק מענה ללקוח – המקבל. זה יכול להיות מוצר משרדי כמו מעמד לעטים, עט, או אפילו מחשבון וכוס. המוצר מוזמן על ידי בעל העסק ועל המוצר מתבצעת הדפסה של פרטי העסק או נותן השירות. המתנה הזו ניתנת ללקוח מתעניין ונשארת אצלו. אתם חשבתם על הלקוח וחיפשתם להעניק לו מתנה שימושית ומועילה. התוצאה של הפעולה הזו היא שימוש  במוצר שנתתם. ומה שמתרחש בהמשך התהליך זו פניה אליכם. כי אם לדוגמה מנהל משרד קיבל  עט מודפס עם הפרטים של טכנאי מזגנים, כאשר המזגן יתקלקל והוא יחפש איש מזגנים מוכר, השם שמודפס על העט יהיה חקוק בזיכרונו והוא יפנה ישירות אליו.

בחירה נכונה של מוצר וכיתוב

במטרה לייעל את הפעולה ולעשות את מוצרי פרסום ושיווק לאפקטיביים חשוב מאוד לפעול בצורה חכמה. מה זה אומר? שצריך לחשוב על כמה וכמה פרטים.

  • מיהו המקבל – לפני הכול יש לחשוב על המקבל. למי אתם מתכוונים להעניק את השי? מה הוא יכול לרכוש או להזמין אצלכם? ומהו המוצר שיוכל להועיל לו ולבוא אצלו לידי שימוש יומיומי?
  • מהו הכיתוב – על המוצר עליכם לבצע הדפסה או חריטה כדי שהשם שלכם ייחרט בתודעה של המשתמש. מה תרשמו? האם תחרטו לוגו או כיתוב אחר?
  • מתי נותנים – ניתן לחלק ללקוחות קבועים, אפשר גם לעניין לקוחות חדשים שעשויים להצטרך את השירות שלכם או לחלק מתנות ממותגות לכנסים. החליטו למי נכון לכם לתת את המוצר.

אם תצליחו לפעול בחכמה ולהזמין את המוצר המתאים עם הכיתוב הנכון לכם – תוכלו לגלות כחלוף תקופה כי מוצרי קד"מ שהזמנתם אכן פעלו את פעולתם!

לקריאה נוספת:

מתנות לקידום מכירות

מוצרי פרסום וקד"מ

תיקים לכנסים

מוצרים לכנסים

מתנות לעובדים לחג

סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות