מתנות לקידום מכירות

גם אתם מגלים כי קיימת ירידה במספר המכירות? גם אתם מתמודדים מול תחרות קשה בתחום העיסוק שלכם? לא פעם עשויים מוצרי פרסום לעסקים להועיל מאוד. מדובר על מוצרים שעליהם מבצעים הדפסה של שם העסק או נותן השירות. המוצרים הללו יכולים יינתנו ללקוחות ויעזרו לכם למנף את המכירות. במקום בו מודעות הפרסום כבר לא משיגות תוצאות, בשלב בו אתם כבעלי עסק מחפשים דרכים לא שגרתיות למינוף ולהגדלת מעגל הלקוחות שלכם – מתאים יהיה לפנות לנישה של מתנות לקידום מכירות.

מהי התועלת של המוצרים הממותגים הללו?

לא לחינם בוחרים בעלי עסקים רבים לרכוש ולהדפיס מוצרים לקידום מכירות. למוצרים אלו יש תועלת רבה והם בהחלט מביאים תוצאות נהדרות. בואו וקראו על התועלת של מוצר קד"מ.

תועלת ראשונה – אתם נותנים ללקוח.

לקוח אוהב להרגיש שהוא מקבל. כאשר לקוח חש כי בעל העסק בא לקראתו ומעניק לו מוצרים שהוא לא שילם עליהם הוא מסיק שהוא מצא נותן שירות מוצלח. הוא נהנה לרכוש אצלו ולבצע עסקאות, כי הוא מתוגמל ומסיים כל עסקה בהרגשה נהדרת. כל לקוח שמקבל מכם מתנות לקידום מכירות נקשר לעסק שלכם ובכך אתם מגדילים את הסיכוי שהוא יחזור אליכם לביצוע עסקאות נוספות בעתיד.

תועלת שניה – להפוך לקוח מזדמן לקבוע

יש לכם לקוח חדש? קונה הזדמן וביצע רכישה? זה הזמן להשקיע בו כדי להפוך אותו ללקוח קבוע. אם תצליחו לשכנע אותו ששווה לרכוש אצלכם הוא עתיד לחזור אליכם שוב ושוב. העניקו לו מוצרי פרסום ממותגים והוא יחוש שיש כאן בעל עסק שכדאי להיות לקוחות שלו.

תועלת שלישית – חשיפה

הענקתם מוצר שימושי כמו תרמיל, מידנית או פריט למשרד ועל המוצר מודפס השם של העסק שלכם בצורה ברורה. הלקוח שלכם עושה שימוש במוצר וכך השם שלכם נחשף מול זוגות עיניים נוספים שמכירים את הפעילות שלכם. בבוא העת גם הם יפנו אליכם להזמין שירות.

הזמנה נכונה – להצלחה של העסק שלכם

אם חשוב לכם להצליח ולהשיג את המטרות שלכם בביצוע ההזמנה עליכם לפנות אל חברה מקצועית בתחום זה. חברה כזו תוכל להציג בפניכם מבחר מוצרים מתאימים ולכוון אתכם לבחירה נכונה וחכמה לכם. כמו כן תוכלו לקבל ייעוץ בבחירת הכיתוב המתאים. זו הדרך להפיק מוצרים מוצלחים שימלאו את המטרה וירחיבו את מעגל הלקוחות שלכם!

לקריאה נוספת:

מוצרי פרסום ושיווק

מוצרי פרסום וקד"מ

תיקים לכנסים

מוצרים לכנסים

מתנות לעובדים לחג

סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות